David & David

Jaha,,,när man har en bästa vän som heter David och en pojkvän som heter David är det fasiken inte lätt för alla andra vilken David man pratar om... Nu måste jag komma på ett smeknamn och det är ju inte dt lättaste... Men min pojkvän David är millitärkille så man kanske ska kalla honom för Friberg lr kanske Dave..Hm...

Jaja...jag är nysshemkommen från ett body pump pass på sportlife.. var såå jobbigt. Sved i rumpan och låren eftersom jag kört MRL (mage,rumpa,lår) 2 dagar på raken redan..
Är helt såld är jag på dessa pass... så effektivt och bra. Känner faktiskt stor skillnad fast jag bara tränat där i en vecka.. illusion kanske..hhaha...






Denna helg har annars varit riktigt bra..
Ifredags mötte jag upp Linda, Amanda & David  (min kompis) på lite after work i vasastan. Sen träffade vi Paloma på Tranquilo och tog en god sommardrink i kvällssolen..Love that place!
Jag var helt slut sen, trots semester *host*,,så drog hem & sov medan Linda & Amanda gick vidare till nattklubb.

Igår på dagen blev det somsagt MRL träning på dagen som även Catrin följde med på och sedan köpte vi sallad och myste isolen hela eftermiddagen..Gott!

På kvällen blev det disco bowling med ett gäng i 2 timmar...Var hur skoj som helst även fast dt gick åt helvete. Men fick ialf mkt stilpoäng...*fniss*





Nä Nn ska jag duscha, äta lite och sedan ta en kvällspromenad och möta Paloma på en kaffe i Linné..
Senare ikväll ska min David komma hit, så blir nog lite godis & en film tror jag...

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det verkar bra. Billigare än friskis för min del, så det blir nog super. Grattis till kärleken!:)

2008-08-31 @ 22:49:18
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0