kan inte bli sjuk...:-(

Halsont, hängig, pissväder, försov mig imorse, överlevt denna dag på ipren....Känns ju sådär bra....

Nää dra täcket över huvudet och vakna imorgon av solen igen... Jag saknar dig solen... snälla låt det inte bli höst än:-(

Jag längtar soom fan till 28 augusti för då drar vi åter igen på Mondaybars festkryssning, men denna gång 24 timmars..
Sen ser jag fram emot 3 veckors ledigt då jag garanterat ska spendera 2 av dessa utomlands nånstans...!

Imorrn kommer min Ida hit  till Gbg så då jag ska verkligen passa på och träffa henne o hennes tjejkompisar...*wiihoo*

Nä u väntar ett bad och sen sängen med en kopp te och min bra bok.

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0