kär

Oj vad dåligt uppdaterat det var här då....Upps...

Really sorry, men det har varken funnits tid eller lust på sistone..Jag har nämligen träffat världens bästa & underbaraste kille som nu är min pojkvän:-) David heter han...

Jag är så kär


Visst är han fin:-))



Nu har jag semester, första veckan av tre..wihaa..

Så i början av nästa vecka ska jag & Catrin ta en sista minuten resa nånstans till värmen. Finns ju resor för 800 spänn så i den prisklassen får det dt bli..

Sen börjar min anställning den 15 september på Unifeeder. Då är det jädrar amamma som gäller. No more student life inte.. In i ekorrhjulet bara...*puust*





I veckan köpte jag träningskort på sport life eftersom jag helt slutat jobba på Friskis. I tisdags blev det Body toning 90 min pass och idag body pump. Måste säga att jag är jäkligt nöjd med detta val. Passen är mkt mer effektiva än de på friskis och sedan gillar jag att de kör efter Les Mills.

Body toningen var det absolut jobbigaste jag gjort men samtigt sjukt kul med en helt fantastiskt instruktör som pushar en till max...hallelulja:-)
Sen så behövde jag verkligen ngt nytt för att få igång motivation igen för denna sommaren har jag legat på latsidan vad gäller träning. Bara cyklat till & från jobbet typ..

Men dt kommer bli svårt o inte träna när man har ett träningsfreak till pojkvän. jesus i love his muscles höhöhöö



Kommentarer
Postat av: Ida

Naaaaaw gumman du låter som en fjortonåring! Kär och galen! Det är du värd!! Puss

2008-08-28 @ 22:16:42
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0