Veckorna går ...

...ju såå fort. Jag får lite panik att det redan är augusti. Sommaren är ju snart slut,,:-(  Jag är inte alls redo för höst än, vill ha mer värme, sol & bad!

Det går an på jobbet, hade ju 3 veckors ledighet i slutet av maj där så jag inte klaga på att jag inte varit ledig. Men det känns lite motigt just nu. Är så mkt att göra & jag jobbar över nästan varje dag. Omänskligt!
Men jag har ändå njutit till fullo av dessa varma kvällar.

Hittade mitt guldställe i fredags, då jag åkte ut till Micke direkt efter jobbet där han var på Långedrags värdshus...
Vi låg i varsin stor vit soffa med massa sköna kuddar i solen o sörplade öl... urmysigt!

Tänk o ha en egen villa med sån här veranda & utsikt över havet....Vilken dröm:-)
   







På tisdag kommer Paloma hem från Rio,, hon har varit borta sen 7 juni, men känns som dt var igår som hon åkte faktiskt... somsagt times go to fast.... Ska nog ordna en liten välkommenhemfest åt henne på Tranquilo i veckan..men dt är heemligt..hihi...:-)

Regnet öser ner här denna söndag så dt är gott o sitta i soffan & slökolla lite tv o va trötisbakis.
Igår var jag på tjejmiddag/mingelfest hos Karin. Hon bjöd på spenat&getostpaj, fyllda tortillas och sallad...va så jäklans gott! Sen var vi ute på Push och shejkade loss....! Jag tog dt lugnt med alkoholen ändå för kände mej trött...Sov till ett idag..haha...

Ikväll blir det arkiv x på bio.... Mys!

Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0