ett rent helvete...

...aa eller vad är dt man säger,, lite skit i hörnen än ett rent helvete..*fniss*...
Jag har iallafall ett rent helvete här hemma, för satan vad jag har storstädat hela kvällen!!

Det behövdes jag kan säga, för sen jag kom hem hit från Trosa, som var för typ så där 3 veckor sedan, har jag inte riktigt städat en enda gång. (hmm) Bara dammsugit o tagit toaletterna. Sen har jag ju försej knappt varit hemma heller....
Men på torsdag kommer fint besök hit, nämligen min kära familj...och inte ska dem behöva bo en natt med mina dammråttor..:-) Nätterna fre-sön ska de få låna Momos 2:a i linné och han ska bo här med mig, så jäkla schysst!!

På fredag är jag ledig *whiihoo* för dt kommer en hel drös med släkt hit till GBG för på kvällen ska vi på Bruce på Ullevi & innan blir det picknick & kubb i slottskogen. På lördag blir det heldag med femkamp på Liseberg och på kvällen middag & säkert några öl på avenyn..-) *läääängar*




Annars är mitt liv ett ekorrhjul just nu Går upp 05.30 varje morgon, cyklar el powerwalkar till/från jobbet som är min enda träning för tillfället...förra veckan jobbade jag nästan 10 tim varje dag... o på kvällarna är jag som en död sill...kan ni förstå kanske..haha..

Så nu ska jag sova här..i mitt rena helvete...
Dt känns faktiskt mkt bra!!

puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0