God morgon

Härligt att vakna så här på söndagsmorgonen o INTE va bakis :-)
Igår blev det mysig filmkväll här hemma med Linda..slappt & underbart behövligt...

I fredagskväll träffade jag Julia, hennes kille och några andra på lite After work på excet och sen gick vi vidare till Magnus & Magnus., har hört mkt bra om det stället men aldrig varit där.. o jag blev knappast besviken. En jätte mysig lummig innegård där vi drack rosé och njöt.. enda tills det blev världens skyfall och hela innegården översvämmades typ..haha..
Sen åkte jag hem o sov för var helt slut efter veckan..

Igår umgicks jag & Micke M hela dagen, gick på stan, satt i lejontrappan o åt glass isolen och sen åt vi på avenyn nr2 & käkade innan han skulle med tåget till sthlm..


Nu ska jag strax byta om och gå ner till Hamngatan o köra step-up pass tillsammans med Madde... Jag ska verkligen köra skiten ur mig..!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0