Ny start

Den här dagen på jobbet har gått jätte snabbt & varit mkt o göra! Dock har jag varit halvt medvetslös hela dagen, vet inte hur många koppar kaffe jag hällt i mig för att orka sitta framför datorn...antingen är jag fortarande sliten sen helgen eller så vette tusan varför jag är så himans trött. Har nog hållt igång för mkt nu på sista tiden och festat väldigt hårt på helgerna med lite sömn...hinner aldrig sova ut!
Imorse spöregnade det också så kunde inte knalla till David eller ta cyklen..:-(... annars är det min guldstund och ger mig mkt energi att orka dagen...

Men när jag kom hem idag gjorde jag en snabb omelett och åt till middag för vid 18-tiden kom Madde och hämtade upp mig för jag skulle joina hennes skivstångspass på Turion...
Jag har inte tränat sen innan min semester i slutet av maj där, och gud vilken kick jag fick av att sätta igång igen med pass. Kommer förmodligen ha en sjuk träningsvärk imorgon men jag ska banne mej ändå cykla till & från jobbet för solen ska ju skina både imorrn o fredag..*whii*..

Sen efter passet åkte vi direkt till Maxi stormarknad och handlade massa mat. Denna dag är verkligen en nystart för mig,  eftersom jag satt igång med träningen igen, ska köra ca 4 pass iveckan och sedan är kylen & skafferiet fyllt med massor av nyttig och bra mat..
Känns grymt bra för den senaste månaden har livet bara varit en stor fest med tok för mkt onyttigheter och alkohol...Sätter ju sina spår..hmmm...

Så nu är jag så motiverad att jag faktiskt ska jag försöka vara helnykter till helgen v.30 då vi ska ut och segla här på västkusten...om det går är ju en fråga, för jag älsssskar vin! O ooonej, jag är  faktiskt inte alkis fast dt låter så..haha..Bara det att alkohol är bara tomma kcal...







Imorrn kväll ska jag träffa Micke Möllerfält som är här nere i Gbg & hälsar på lite kompisar. Ska banne mej föreslå en mumsig picknick nånstans i kvällssolen. Han är ju kock & jag skulle nog behöva lite utmaning ..*tss*

Julia flyttade tillbaks hit till Gbg idag också från Umeå där hon spenderat sin tid efter deras resa...Welcome back babe:-)

Nu är det sovdax för mig i min nybäddade säng här...kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0