Reality

Mitt liv är att vakna på morgonen av mobben 05.30 (gäääsp), klä på sig träningskläder, ta en proteinshake, packa väskan, cykla 1,2 mil till jobbet, duscha & byta om, äta ngt till frukost (framför datorn)  jobba jobba jobba mellan ca 7.30- 17, 18-tiden nångång..alltid övertid... O så har jag ju ca 20-25 min lunch emellan där från 11.30-12.00, sen byta om igen & cykla samma 1,2 mil hem, ta en dusch, käka middag & sen är jag DÖD!! Så känns dt just nu,,,,lr ialf ikväll. För när man försöker prata och det bara kommer slödder  & helt osammanhängande ord är dt kanske dax och sova..=)

Mitt jobb är askul & vi har verkligen en underbar stämning, annars skulle jag inte palla..Men det är en aningen stressigt med allt just nu. Många är på semester & jag har mkt ansvar vilket innebär mucho koncentration & sen har vi ju årstiden sommar också, då iallafall jag vill utnyttja kvällarna och hitta på saker. Speciellt gott är det ju när solen skiner och man sitter med sina underbara vänner på ngn uteservering o sörplar vin..mmm...loveit!
Men igår kväll var det också myspys när mina goa kusinvitamin Joanna & hennes kille Fredrik kom hit o sov över,. V hyrde film, köpte en stor godispåse o kröp ner i min bäddsoffa alla tre..Jag somnade inte förrän alldeles för sent...efter 24 typ...och imorse var det ooolidligt att gå upp men men...



Jag ser ju ett slut, eller iallafall en till semester i 3-4 v i september:-)
Det roliga för min del är att jag har framtiden spikad eftersom jag fått anställning på Unifeeder nu... Vi har tagit över agenterna i Malmö så all import/export kommer skötas från vårt kontor istället, så där ska jag sitta med en dansk brutta..så nu måste jag lära mig förstå danska  (hmm) eller så snackar vi bara engelska me varann istället..känns en aningen lättare faktiskt haha....



Men detta känns asskönt. Mkt bra betalt är det också så ser fram emot o få inkomster!

Ny plasma tv och en 2 veckors utlandssemster blir det garanterat inom kort...

Tjollahopp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0