Bruce, Liseberg och massa fest

Den här helgen har varit så himla rolig och vilket väder dt har varit också...:-))))

I torsdags kväll kom familjen hit så vi gick & åt på min favvis restaurang Caleo på kvällen.. Sen kom Momo och hämtade mig och vi åkte hem till honom och sov. Blev dock en öl och jordgubbar på hans balkong innan läggdags...var nästan svettigt o sitta ute mitt i natten. Tropiskt!
Mamma, pappa, Hanna & Johannes fick istället svettas i min bastulya den natten men sen fick de ialf bo hos Momo fre-sön och han sov hos mig...

I fredags strosade vi runt i Linné & Haga. Tog en fika i stan och gick lite i affärer. Jag köpte ny mascara, klänning från H&M och jeanskjol.
Vid 16-tiden begav vi oss hem till Momo igen och duschade samt fixade iordning picknickmat me kycklingsallad, jordgubbar, baguetter och brieost. Mötte upp David & hans familj i Slottskogen där vi satt i skuggan (!!) och sörplade vin och hade jätte trevligt.  Hade lätt kunnat sitta där hela kvällen och njuta, men hela helgens höjdpunkt var ju självklart Bruce Springsteen konserten som vi drog till vid 19-30 tiden. Det var såå sjukt bra. Vilket ös när 60 000 sjunger med till Born in USA...:-)Mäktigt!




Lördagen var vi på Liseberg med tjocka släkten..körde femkamp och drack massa öl. Valde dock kanske årets sämsta dag att gå på, för värmen var olidlig o köerna väääldigt långa...men femkamp är nt som verkligen var skiitkul....
Kvällen igår spenderades på Linne kök & bar med 3-rätters, lite barrunda och sist Nivå med Madde & CO.

Somsagt så har helgen varit sjukt intensiv så idag har jag varit tröttis. Jobbat nu på kvällen också några timmar med  David. Jag satt och jobbade igen IMO papper & exportbokningar eftersom ja va ledig i fredags.

Ny vecka imorgon & jag hoppas  verkligendet blir bra väder så jag kan cykla till & från jobbet. Himla bra vardagsmotion...

Nu ska jag sova.

Kramiz









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0