otippat är skoj

Helgen går ju alldeles för fort och jag ligger bakis alldeles för stor tid av den känns det som.....*uppsidupsii*...

Ifredags efter jobbet var det bara att åka hem,duscha, svira om och käka lite för att sedan träffa Karin på excet för lite after work. Planerna från början var att jag, Linda, Johanna & 2 jobbarkompisar till Jo skulle gå och se Mamma Mia senare på kvällen. Men klantarslet som jag är förbokade biljetterna i onsdags och missade totalt att de skulle hämtats ut reda i torsdags och inte senast 45 min innan som jag trodde...


 
Karin, en underbar tjej & nyfunnen vän


Jaja ,,tjejerna kom också till excet en sväng och sen gick jag & Linda vidare till Locatelli där vi drack såån god sommardrink.Me likee... :-) sist men inte minst, så mötte vi upp min kusin Robban och hans 3 hockeykompisar från Nyköping som var här i Gbg under helgen.. 
Kvällen lr natten avslutades med vip-bord, helrör och champange på PUSH me hotboys a la hockeyrumpa..och dt är ju inte helt fel alltså...höhöhö..


Igår låg jag helt utslagen, sov sov sov och sen på eftermiddagen följde jag med Micke till Media Market där ja hittade en jätte schysst 37 tum LCD tv dt får bli när pengarna rullar in den 25:e...
Efteråt åkte vi till Linné där vi mumsade tacosbuffé i massor och sen drog jag mig hemåt, hyrde film & köpte godis..
Perfekt lördagskväll tänkte jag, Tvärsomnade och sov i nästan 2 timmar...

Bara dt att vid 22-tiden var jag pigg och rastlös här hemma, så lite spontant med världens beslutsångest följde jag ändååå med Niklas och hans 2 kompisar till Nivå...(i nyktert tillstånd)
Väl där inne träffade jag på Momo & Mirza, Wiktor & co, folk från Lidköping, Määttzzz (han hälsade så mkt,,Hanna & Alex hehe)  Jaja det var en otippad och väldigt skoj kväll..bara dt att jag blev bjuden på tok för mkt drinkar, så när jag steg innanför dörren var jag kanonfull alltså.. IGEN! usch o fy...va utsätter man sin kropp för egentligen undrar ja...

Nää nu ska jag minnsan in i duschen och sen träffa my lovely Cat på en bit mat i stan, för att senare ikväll åka ut till jobbet, har importjouren den här helgen...money money...!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0