summer is back

Imorgon är det äntligen fredag & veckan har gått jäättte fort. Värmen är tillbaka och jag njuter för fulla muggar.

Ska klippa mig direkt efter jobbet imorgon...äntligen!! Sen blir det hem och göra sej iordning & käka för att sedan träffa lite vänner i den ljumna sommarkvällen på ett glas vin...

Igår ringde Linda mig och frågade om vi skulle ha en picknick. Det bangade ju självklart inte jag som suttit inne framför datorn en hel dag. Räker, aoli, mousserat rosévin och kycklingklubbor köptes i saluhallen. Sen var det bara en park vid ån och skåla....






När solen började skymma promenerade jag & Linda till hamnkajjen och kollade på solnedgången.
Johanna kom förbi också...








På lördag ska vi dra ett gäng till Smögen och njuta av sol, bad & fest...:-)
Very nice...

Ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0