Fan för ryan air

Deras server låg tydligen nere igår kväll så vi inte kunde boka biljetterna. Tanken va ju då att istället ringa dit nu på morgonen o boka, men tydligen hade priset gått upp så stört mkt så det fick fan va!!

Istället pratade vi med Anna och åker nu på lördag till torsdag. Men tydligen krånglar fortfarande deras hemsida för det funkar inte. Därför kommer Catrin och hämtar upp mig snart så ska vi åka ut til flygplatsen och boka de sabla biljetterna...
Hur svårt ska det vara att åka. Är det inte meningen att jag ska flyga nånstans lr? Kommer jag dö i en flygkrasch kanske.. vi som ska flyga hem den 11 sep. Otursdatum??



Jaja...Jag håller mig inomhus under täcket i soffan denna blåsiga & regniga torsdag.
Precis ätit mina morotsplättar i brist på andra råvaror i min kyl.... en påse morötter har väl alla lr?

Jag kanske må va en kanin för jag älskar grönsaker så mkt, och just denna måltid är jag helt såld på..så gott:-)





Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Morotsplättar, det lät gott :) Dock har vi aldrig morötter hemma :P

2008-09-04 @ 16:35:59
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh det skulle verkligen vara supermysigt om ni kunde komma!! Jag tänkte ha lite tjejmys här på lördagen! Åh jag längtar! ha det nice i spanien! Puss

2008-09-04 @ 21:17:59
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0