monday morning

Solen skiner ute & min semester fortsätter på vecka nr 2...

Min plutt drog till jobbet vid 07-tiden. Självklart vaknade jag då också & kände mig riktigt pigg, så passar just nu på att tvätta lite + äta en god & nyttig frukost med gröt och ägg framför nyhetsmorgon.

Ska börja packa lite inför min & Catrins sista minuten resa. Vi har inte bokat nt ännu, men vi åker på ons lr tors nånstans, dt billigaste vi kan få tag på.



                                             Grekland kanske??...



Det blev aldrig någon fika igår med Paloma, hon pluggade och jag var helt slut efter träningen så vi ska ses idag istället på hennes rast kl 12.00... så ska först ta mig en promenad i slottskogen och sedan möta henne på järntorget. Ta en god lunchsallad nånstans.

Sedan kl 16.00 har jag bokat in Spinning + core....

Soft med semester säger jag bara...*fniss*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0