träning & packa

Oj inatt sov jag nästan 10 timmar....snacka om trött!

Fick bli frukost på:
Äggröra med 1 ägg + 1 äggvita & 1 1/2 dl minimjölk ihopvipsat & sen ner i stekpannan. Till det massor av frysta bär och en klick minikesella...Perfekt GI-frukost. Kaffe till är väl självklart:-)

Kl 12.00 ska jag & Catrin köra MRL. Dt ska bli hur gott som helst och träna eftersom jag tog en vilodag igår...
Alla som bor här i Gbg och vill testa Sport Life så har de öppet hus nu fre-sön. Passa på vettja.

Sen efter träningen ska jag hem och äta lunch, duscha & packa väskan för imorgon. Måste nog städas lite här också tror jag... Hmmm....

Ikväll blir det lugnt, har bokat body pump imorgon 11.30 så antingen ska jag träffa min David eller så blir det ngt mys med Linda & Johanna.

Trevlig helg nu!


Kommentarer
Postat av: Boooo

Dålig uppdatering på den här sidan alltså...

2008-09-24 @ 14:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0