gaah

Nu har halva  tiden på semesten gått och jag börjar bli rejält rastlös här hemma.
De flesta jobbar ju nu så jag spenderar min tid med att träna varje dag, gå promenader, läsa böcker och träffa dem som är lediga...

Jag & Catrin har fortfarande inte bokat ngn resa. Vi hade tänkt att åka imorgon men nu när jag precis kollade resorna var de typ slut...hör & häpna. Många som kanske fick panik av höstvädret som kom och tog ut extra ledighet när semestertiderna ändå är över.

Aja vi ska iallafall avvakta lite under dagen och se om priset på resorna till Kreta imorrn kommer sjunka, annars blir det Barcelona och bo hos Anna tors-tis.. men väntar besked från henne också.....

Jag behöver fan miljöombyte NUU!



Nästa helg innan jag börjar jobba ska jag åka hem till mamma & pappa, som jag sagt allt för länge nu. Vill verkligen träffa dem innan arbetslivet börjar då tiden kommer bli knapp...

Får se fram emot den 16 oktober då hela familjen ska åka till London för mamma fyller 50. Tors-mån ska vi vara där & bo på lyxhotell. Arsenal match inbokad, nån musikal, Hanna & Johannes ska på Oasis konsert och jag ska shoppa massor *fniss*....


Jaja idag ska jag träna body work kl 12.. aldrig testat så ska bli kul o se om det är ngt för mig....Men får se bara hur det kommer gå efter gårdagens simning och 90 min body toning... dt kändes!
Ska packa väskan också ifall att vi åker imorrn...

pözz









Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket gumman! Håller med, roligare att ha sällskap när man tränar. Vi kommer kanske ses på sportlife då framöver:) Ha det så bra! Hoppas ni hittar en resa snart...avundsjuk;)

2008-09-03 @ 22:07:06
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0