whiiaa

Nu har jag & Catrin bokat samt betalat resan till Barcelona. Så på lördag åker vi & kommer hem torsdag kväll. Hallelulja!

Sen är det bara & packa om väskan igen för nästa fredag förmiddag åker jag till Trosa. Mamma & Hanna hämtar upp mig vid tåget 13.30 i Södertälje o sen blir det raka vägen till Sydpoolens spa avdelning för lite massage & bubbel under eftermiddagen... Tack mamma för sån fin överaskning:-)





Jag har inte varit i Trosa sen i början av juni och inte träffat familjen sen i början av juli när det var Springsteen konsert här i Gbg, så det ska bli superskoj o komma hem under nästa helg.
Måste verkligen komma ut i skogen och plocka svamp..som jag längtat efter skog haha...Trött på alla spårvagnar och trafik överallt... behöver frisk luft & lite harmoni...


Näää nu har jag så mkt att se fram emot här under min sista semester vecka att dt bäst o sova...
inatt ska inte min sömn bli störd av nån söt pojkvän som kommer från krogen lite väl sent..fast jag unnar honom & gå ut eftersom han aldrig gör dt..
Sen är det ju gott o få plats i sin säng också utan att bli inklämd mot väggen så man inte kan vända sig...Haha jag är fan inte van med detta...hihi

Men kärlek är att få vakna brevid en person man tycker så mkt om. Känna hans lukt och bara gosa. Det är värt allt!!


pözz & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0